Κυριακή, Οκτώβριος 21, 2018
MoreΑρχιτεκτονική

5 Από τα μεγαλύτερα κατορθώματα της μηχανικής στον κόσμο!

2.15Kviews

Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν πολλά κατορθώματα της μηχανικής που μας κάνουν να τα κοιτάζουμε με δέος. Είναι αξιοθαύμαστο το πόσα εντυπωσιακά – περίεργα πράγματα μπορεί να σχεδιάσει και να φτιάξει ο άνθρωπος, χρησιμοποιώντας πάντα την κατάλληλη τεχνολογία, η οποία όπως φαίνεται εξελίσσεται διαρκώς και αυτό είναι προς όφελος μας.

Αυτά τα σπουδαία κατορθώματα λοιπόν, είναι που μας κάνουν να θέλουμε να επισκεφτούμε ένα μέρος, κι αν είναι εφικτό, να φωτογραφηθούμε στο συγκεκριμένο σημείο, μιας και δεν συναντάς κάθε μέρα κάποια από τα θαύματα του κόσμου.

Μερικά από τα μεγαλύτερα κατορθώματα της εφαρμοσμένης μηχανικής, που εντυπωσιάζουν τους πάντες στην θέα τους, είναι και αυτά που θα δεις στην συνέχεια!

 

Κατορθώματα της μηχανικής που εντυπωσιάζουν τους πάντες!

Τεχνητά νησιά Φοίνικα, Ντουμπάι

texnita-nisia-dubai

Η κατασκευή από τα τεχνητά νησιά Φοίνικα που βρίσκονται στο μαγευτικό Ντουμπάι, ολοκληρώθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου του 2008. Για την κατασκευή τους χρειάστηκαν περίπου 100 εκατομμύρια κυβικά μέτρα άμμου και βράχων, ενώ ανασύρθηκαν πρώτα συνολικά 210 εκατομμύρια κυβικά μέτρα ασβεστόλιθου, πέτρας και άμμου, για να πάρουν την θέση τους τα νέα υλικά.

Για να καταλάβεις, για τον εξωτερικό δακτύλιο των νησιών και μόνο χρειάστηκαν 10 εκατομμύρια κυβικά μέτρα. Οι πέτρες που χρησιμοποιήθηκαν τώρα, ήταν από τα 16 λατομεία που βρίσκονταν στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Η καλύτερη περιγραφή που έχουμε ακούσει για τα συγκεκριμένα νησιά και την κατασκευή τους, είναι ότι η ποσότητα των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν ήταν αρκετά για να φτιάξουν έναν μικρό τοίχο ο οποίος θα μπορούσε να περικλείσει όλο τον κόσμο τρεις φορές.

 

Μπουρτζ Χαλίφα, Ντουμπάι

burj-khalifa

Το Dubai, είναι γνωστό ότι έχει πολλά κτίρια με πρωτότυπη αρχιτεκτονική και ανάμεσα τους είναι σίγουρα και αυτός ο τεράστιος ουρανοξύστης.

Η κατασκευή του ουρανοξύστη ολοκληρώθηκε στις 4 Ιανουαρίου του 2010 και δεν είναι μόνο το ψηλότερο κτήριο του κόσμου, μιας και το ύψος του φτάνει τα 828 μέτρα, αλλά είναι και η ψηλότερη επιδαπέδια κατασκευή.

Φυσικά, η κατασκευή του δεν ήταν και ότι πιο εύκολο, καθώς υπήρχαν πολλά εμπόδια που έπρεπε να ξεπεράσουν κατά το σχεδιασμό και την κατασκευή του. Ένα από αυτά τα τεράστια εμπόδια ήταν και οι ισχυροί άνεμοι που υπάρχουν εκεί. Ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο έκαναν περισσότερες από 40 δοκιμές στην αεροσήραγγα.

 

Grand Canyon Skywalk

Grand-Canyon-Skywalk

IMG_6909

Το Skywalk είναι ένα πέταλο του οποίου η κατασκευή ολοκληρώθηκε στις 28 Μαρτίου του 2007 και ήταν ιδέα ενός μεγάλου επιχειρηματία από το Λας Βέγκας, του David Jin, ο οποίος συζήτησε πρώτα την ιδέα του με την φυλή Hualapai.

Αυτό που σκέφτηκε λοιπόν, ήταν να φτιάξει μια διάβαση πεζών με βάση από γυαλί, η οποία θα περνάει πάνω από το Grand Canyon σε ένα ημικύκλιο. Το συνολικό βάρος που αντέχει επάνω του το Skywalk είναι λίγο λιγότερο από 32.5 εκατομμύρια κιλά, δηλαδή όσο ζυγίζουν περίπου 71 αεροσκάφη 747 όταν είναι γεμάτα από επιβάτες.

Ο διάδρομος αυτός είναι 1.219 μέτρα πάνω από τον ποταμό Κολοράντο και εκτείνεται 21 μέτρα από την άκρη του βράχου. Για την υλοποίηση του χρησιμοποιήθηκαν 37.000 κιλά γυαλί, αλλά και 453.592 κιλά χάλυβα.

 

Γέφυρα του Μιγιό, Γαλλία

katorthomata-mixanikis

Αυτή η άκρως εντυπωσιακή γέφυρα ολοκληρώθηκε στις 16 Δεκεμβρίου του 2004 και είναι η ψηλότερη οδογέφυρα που υπάρχει σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η οδογέφυρα βρίσκεται 270 μέτρα πάνω από τον ποταμό Τάρν και αυτό την κάνει από τις ψηλότερες οδογέφυρες, καθώς το ύψος της είναι 342 μέτρα, που σημαίνει ότι είναι ψηλότερη και από τον Πύργο του Άιφελ.

Η γέφυρα του Μιγιό ενώνει το Παρίσι με την Ισπανία και συμβάλλει στην ελάφρυνση της συμφόρησης. Για να κατασκευαστεί κόστισε συνολικά 320 εκατομμύρια ευρώ, ενώ πιστεύεται ότι έχει διάρκεια ζωής περίπου 120 χρόνια.

 

Αεροδρόμιο Kansai, Οζάκα, Ιαπωνία

aerodromia-Kansai-iaponia

Το αεροδρόμιο Kansai της Οσάκα ολοκληρώθηκε το 1994 και κόστισε 20 δις δολάρια. Αυτό που το έκανε τόσο ξεχωριστό είναι ότι ήταν το πρώτο αεροδρόμιο που κατασκευάστηκε σε ένα τεχνητό νησί.

Όντας μία από τις πιο πολυσύχναστες πόλεις στην Ιαπωνία, το αεροδρόμιο ήταν αναγκαίο και γι’αυτό ακριβώς οι μηχανικοί φρόντισαν να βρουν μια λύση, δημιουργώντας ένα νησί 4 χιλιομέτρων με 2,5 χιλιόμετρα.

Χρειάστηκαν τρία ολόκληρα χρόνια για να το κατασκευάσουν και συμμετείχαν περισσότεροι από 10.000 εργαζόμενοι και 80 πλοία τα οποία βοήθησαν στην ανασκαφή 21 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων υγειονομικής ταφής. Αυτό ήταν σίγουρα από τα πιο δαπανηρά δημόσια έργα που έχουν γίνει στον κόσμο, το οποίο όμως έφερε αρκετά χρήματα στην Ιαπωνία!

 


Πηγή

Leave a Response

Inline
Inline